Üdvözöljük megújult weboldalunkon!
A „KORREKT PARTNER” a vállalkozások tisztességes kereskedelmi és szolgáltatói magatartását elismerő védjegy. A védjegy kialakítására a fogyasztói réteg egyértelmű igénye alapján került sor, mely a fogyasztóbarát üzleti magatartás garanciáját jelenti, megkönnyítve így a fogyasztók számára a vásárlás helyének megválasztását.
A kiíró szándéka, hogy a védjegy odaítélése és használata hozzásegítse a védjegyet birtokló vállalkozásokat a forgalom és árbevétel növekedéséhez, illetve elősegítse a tudatos fogyasztói magatartás kialakítását, fejlődését.
1. A pályázat kiírója:
Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara 2045 Törökbálint, Kazinczy F. u. 124.
2. A pályázattal kapcsolatos további információ:
Tóth Zoltánné
Telefon: (36) 1/317-7666,
e-mail: toth.zoltanne@pmkik.hu
Tóth Ferencné
Telefon: (36) 23/511-987,
e-mail: toth.ferencne@pmkik.hu
3. A pályázat célja:
Egy olyan pozitív értékeket magában hordozó határon átnyúló „KORREKT PARTNER” elismerő védjegy létrehozása, mely a tisztességes kereskedelmi és szolgáltatói magatartás, garanciáját jelenti.
A védjegy kialakítására, a fogyasztói réteg egyértelmű igénye alapján kerül sor, mely megkönnyíti a fogyasztók részére a vásárlás helyének megválasztását.
A kiíró szándéka, hogy a védjegy odaítélése és használata a vállalkozásokat hozzásegítse a forgalom és árbevétel növekedéséhez, illetve elősegítse a tudatos fogyasztói magatartás kialakítását, fejlődését.
4. A pályázaton elnyerhető védjegy formája és használata
A védjegy egy kör alakú öntapadós matrica, mely a nyertes pályázó üzlet, vagy szolgáltató helységének kirakatában kerül elhelyezésre. Az arany és zöld színek juttatják kifejezésre az elsőséget, minőséget, a középen elhelyezkedő kéz pedig a bizalom, megbízhatóság, együttműködést jelzi.
A védjegyet elnyert vállalkozás a logót tetszése szerint bárhol – a PMKIK javaslata alapján, a bejárati ajtón - kiteheti abban az üzletben, amelyre a pályázat alapján a szakmai bizottság odaítélte. A védjegy elnyerésével a szolgáltató egység a „KORREKT PARTNER” címet 2 év időtartamra nyeri el, mely lejárta után a használat meghosszabbítható.
A védjegy átadása a döntést követően történik meg, mely egyeztetés alapján személyesen, vagy postai úton egyaránt lehetséges.
A pályázat benyújtása nem jár díjfizetési kötelezettséggel!
5. A pályázók köre
Pályázatot nyújthatnak be mindazon kereskedelmi, szolgáltató és ipari ágazatban dolgozó vállalkozások, akik Pest megyében rendelkeznek hivatalosan bejelentett, szabályszerűen működő üzlet jellegű, szolgáltató egységgel, megfelelnek a pályázati feltételeknek, a vállalkozás rendelkezik belföldi bejelentett székhellyel és/vagy fiók telephellyel, és legalább 1 éve működik.
Pályázni a vállalkozások által működtetett kereskedelmi, szolgáltató és ipari üzleti egységekkel lehet!
6. A pályázást kizáró tényezők
Nem pályázhat és nyerheti el egy adott vállalkozás azon üzleti egysége a védjegyet, amely vonatkozásában az üzemeltető vállalkozás tekintetében a pályázat benyújtásának időpontjában, illetve azt megelőző egy évben
7. A pályázatok benyújtásának módja és helye
A pályázatot a pályázati felhívás 1. sz. mellékleteként csatolt adatlapon kell benyújtani személyesen vagy postai úton, és elektronikusan is.
A pályázati adatlapot alább található „kitöltési útmutató” pont alapján kell kitölteni.
A pályázati felhívás a kitöltési útmutatóval és a pályázati adatlappal együtt a www.pmkik.hu honlapról letölthető.
A pályázat benyújtásának helye:
Személyesen és postai úton:
Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara
2045 Törökbálint, Kazinczy F. u. 124
E-mailben:
toth.zoltanne@pmkik.hu, toth.ferencne@pmkik.hu
8. A pályázatok benyújtásának határideje
A pályázatok beadási határideje: folyamatos
9. A pályázatok érvényessége
A benyújtott pályázatokat iktatás után azonosítóval látja el a PMKIK. A beérkezést követően a pályázatok érvényességi ellenőrzésére kerül sor az alábbi szempontok szerint:
Ha ezen feltételeknek a pályázat nem felel meg, érvénytelen minősítést kap, melyről a pályázó értesítésre kerül a 11. pontban leírtak szerint.
A pályázat hiánypótlására egyszeri alkalommal van lehetőség!
10. A pályázatok elbírálásának szakmai szempontrendszere és határideje
A védjegy odaítélésére a vállalkozások pályázata alapján kerül sor, a döntést a PMKIK Etikai Bizottsága hozza meghatározott, pontozásos szempontrendszer alapján, mely szintén a „kitöltési útmutató”-ban megtalálható.
A pályázatra összesen 100 pont adható, a pályázó vállalkozás 80 ponttól jogosult a védjegy elnyerésére.
A Bíráló Bizottság a beérkezett pályázatokat minden év március és augusztus hó végéig értékeli, mely alapján javaslatot tesz a védjegy odaítélésére, melyet a PMKIK Elnöksége hagy jóvá. A címet az értékelést követő hó első napjától lehet használni.
11. A pályázók döntést követő kiértesítése
A Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara Etikai Bizottságának javaslata alapján 8 napon belül elektronikus és postai úton értesítést küld a pályázat elbírálásáról, és az eredményeket közzéteszi www.pmkik.hu honlapon.
Elutasítás esetén az értesítés tartalmazza az elutasítás indokait.
A döntés ellen a pályázó fellebbezési kérelmet nyújthat be a Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamarához a döntés kézhezvételétől számított 15 napon belül.
12. A védjegy használatának ellenőrzése
A pályázat során odaítélésre került „KORREKT PARTNER” elismerő védjegy használatát a PMKIK a hatóságokkal együttműködésben rendszeres, fél éves időtartamban, alkalomszerűen ellenőrizheti.
Az ellenőrzés a hatóságokkal együttműködve történik, illetve a PMKIK jogosult személyesen kontroll ellenőrzésre is.
Amennyiben a védjegy odaítélése után a pályázónál bármilyen szabálytalanság merül fel, - akár a fogyasztók, vagy a hatóságok jelzése, akár a PMKIK kontroll ellenőrzése alapján – vagy a pályázat benyújtásának időpontjában fennálló feltételek már nem állnak fenn, a Bíráló Bizottság ez alapján újra értékeli a pályázatot, ha úgy ítéli meg, a védjegy visszavonásra kerül, melyről szintén értesítjük a pályázót a 11. pontban foglaltak szerint.
13. További információk
Jelen pályázati felhívás és a pályázati útmutató, továbbá a pályázati adatlap együtt képezik a pályázati dokumentációt és tartalmazzák a pályázáshoz szükséges összes feltételt.
A pályázati felhívás a pályázati útmutató és a pályázati adatlap letölthető a www.pmkik.hu honlapról, vagy beszerezhető a Pest megyei kamaránál,
Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara
2045 Törökbálint, Kazinczy F. u. 124
A pályázattal kapcsolatban további információkat a Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamaránál Tóth Zoltánné nyújt a (36) 1/317-7666-os telefonszámon, illetve a toth.zoltanne@pmkik.hu e-mail címen, valamint Tóth Ferencné a 23/511-987-es számon és a toth.ferencne@pmkik.hu e-mail címen.
Kizáró tényezők | Igen | Nem |
A vállalkozás szerepel-e
|
||
|
||
|
||
Szempontrendszer | Értékelés (pont) | Összesen |
I. Vállalkozás bemutatása (Pályázati adatlap 1. pontja) Ami releváns az adott üzletegységre/vállalkozásra | szubjektív értékelés | |
Vállalkozás pontos lényegre törő bemutatása, fő tevékenység TEÁOR száma | 15 pont | 15 pont |
A székhely/telephely/fióktelep megközelíthetősége
o Jó-e a tömegközlekedéssel való megközelíthetősége? o Van-e parkolási lehetőség? o Van-e kerékpártárolási lehetőség? |
||
Székhely/telephely/fióktelep külső-belső képe
o Rendezett-e
o Jó-e az épület állaga? o Összhangban van-e az üzlet jellegével
Az alkalmazott technológia, technológiai választás, az alkalmazások korszerűek-e, energiahatékonyak-e, a természeti környezetet kevéssé károsítják-e és helyi irányítás alatt állnak-e? |
||
Ügyfelei részére külön parkolási lehetőséget biztosít-e (van-e mozgássérült parkoló és közlekedési lehetőség az irodához.)? | ||
Higiéniai körülmények
o Megfelelő-e az általános tisztaság, rend az ipari létesítményben és annak kiszolgáló helyiségében
|
||
Ügyfeleikkel, partnereikkel biztosított-e a nyugodt megbeszélés feltétele (tárgyaló, ügyfélszolgálati iroda)? | ||
Ügyfeleikkel, partnereikkel állandó, jó kapcsolatot tartanak-e fenn/ápolnak-e?
|
||
A vállalkozó, alkalmazottak
Megjelenés o Megjelenésük egységes-e? o Van-e logózott egyenruha? o Megfelelő-e
Szaktudás o A partnerek igényeinek tisztességes kielégítése érdekében a vállalkozás részéről eljáró értékesítési szakember rendelkezik-e a megfelelő szakmai felkészültséggel, a tájékoztatások és szolgáltatások az eladást megelőzően és azt követően kellően szervezettek-e? o A termék és/vagy szolgáltatás kiválasztásában, megfelelő-e segítségnyújtás? |
||
II. Vállalkozás üzleti etikája, üzletpolitikája (pályázati adatlap 2. pontja) | 50 pont | |
o A munkatársak szakmailag jól felkészültek-e, pontos/naprakész információkkal rendelkeznek-e termékeikről, szolgáltatásaikról? o Adottak-e a technikai feltételek? o Könnyen és gyorsan állnak-e üzleti partnereik rendelkezésére? |
(5 pont) | |
Előzékeny-e, jó bánásmódot tanúsít-e a partnerekkel, megrendelőkkel vevőkkel szemben? o Írásban vagy szóban vállalt kötelezettségeit lelkiismeretesen és szakszerűen teljesíti-e? o Jogai gyakorlása és kötelezettségei teljesítése során jó szándékú és jóhiszemű üzleti magatartást tanúsít-e, tevékenységét partnereivel, megrendelőivel, vevőivel, stb. a kölcsönös együttműködés szellemében folytatja-e? o Üzleti tevékenysége során a szakmai etika követelményeinek és az üzleti szokásoknak egyszerre eleget tesz-e? o Vállalkozói tevékenysége során tiszteletben tartja-e az általános emberi értékeket, a nemzeti hagyományokat, a természeti és társadalmi környezetet? o Megfelelő-e a vevőkkel, üzleti partnerekkel szembeni magatartás és bánásmód úgymint:
o A fizikailag, vagy szellemileg hátrányos helyzetű, vagy speciális helyzetben levő ügyfelekkel való bánásmódra a vállalkozó különös gondot fordít-e? |
(5 pont) | |
o Munkavállalóit méltányos feltételekkel foglalkoztatja-e, velük, tisztelettel bánik-e? o Méri-e munkavállalói/dolgozói elégedettségét, igényeit a tőle telhető legnagyobb mértékben figyelembe is veszi-e? o Lehetőséget biztosít-e számukra igényeik, fejlesztési javaslataik elmondására? |
(5 pont) | |
o Munkavállalóinak továbbképzési/tréning lehetőséget biztosít-e? o Munkavállalóinak csapatépítő tréningeket szervez-e? |
(5 pont) | |
o Tesz-e azért, hogy szakmai utánpótlást neveljen és képezze őket? o A szakmai utánpótlás képzése és nevelése során megőrzi-e a haladó szakmai hagyományokat, biztosítja-e a magas színvonalú képzés személyi és tárgyi feltételeit, valamint személyes példájával törekszik-e az etikus magatartás továbbvitelére? |
(5 pont) | |
o Az esetleges engedmények módjáról információt nyújt-e a célcsoportnak? o A közönségkapcsolatokban (PR), reklámban a vállalkozó által kínált szolgáltatás, áru vonatkozásában a vevőknek, megrendelőknek és potenciális üzleti partnereknek tisztességes, a lényeges összefüggésekre kitérő, átlátható, egyértelmű, világos tájékoztatást ad-e? o A vállalkozás áruja, szolgáltatása reklámozásakor, hirdetésekor – a hirdetés és reklám terjedelméhez igazodóan - vállalkozását megfelelően azonosítja-e? o Figyelembe veszi-e a közönségkapcsolatai, célcsoportja igényeit? o Partnerkapcsolataira nagy figyelmet fordít-e? |
(5 pont) | |
o Figyelembe veszi-e a környezetvédelmi szempontokat? o Megfelel-e a környezetvédelmi előírásoknak
|
(5 pont) | |
8. Van-e az ipari létesítménynek a környezetre gyakorolt egyéb hatása (pl: sárkihordás, bűzhatás a környezetre, határérték feletti zaj), vagy, ha van, azt próbálják-e a minimálisra csökkenteni? | (5 pont) | |
o Rendelkezik-e folyamatszabályozási rendszerrel (Pl: ISO, HACCP)? o Meghatározott szabványnak megfelelően készíti-e termékeit? o stb. |
(5 pont) | |
10. Eredmények, melyekre büszke vállalkozásával kapcsolatban:
Pl: o Állományi növekedés o Profit növekedés o Ügyfél/vevőkör növekedés o Valamilyen díj/védjegy elnyerése o stb. |
(5 pont) | |
III. A termékszerkezet, piaci szereplőkkel való kapcsolattartás jellemzőinek bemutatása (pályázati adatlap 3. pontja) | (5 pont) | 5 pont |
1. Alkalmazkodnak-e a piac igényeihez, adott esetben egyedi megoldásokkal, melyre külön árajánlatot adnak, ha erre igény mutatkozik?
2. Törekednek-e az energia- és anyagtakarékosságra, korszerű energetikai rendszerben, megújuló energiával dolgoznak-e? 3. Betartják-e a szállítási határidőket, folyamatos kapcsolatban állnak-e partnereikkel? 4. Korszerű számítástechnikai megoldásokat használnak-e? 5. Előnyben részesítik-e a magyar/helyi termelőket/termékeket/beszállítókat? 6. stb. |
||
IV. Fizetés számlaadás gyakorlata (pályázati adatlap 4. pontja) | ||
1. A számlán tételesen, jól azonosíthatóan tüntetik-e fel a termékek, vagy szolgáltatások árát?
2. A számla kiállításakor figyelembe veszik-e a partner indokoltan teljesíthető kérését (részletfizetés, hosszabb fizetési határidő stb.)? 3. A beérkező számláik utalását határidőre teljesítik-e, kimenő számláikat időben postázzák-e? 4. Bizonyos termékek esetében telephelyi értékesítést is biztosítanak-e, készpénzes számla ellenében? 5. Az esetleges számlareklamációkat a partnerrel egyeztetik-e, jogos esetben korrigálják-e a tévedést? |
(5 pont) | 5 pont |
V. Panaszkezelés gyakorlata (pályázati adatlap 5. pontja) | ||
1. Partnereik részére ingyenes termékmintát adnak-e (elhasználódó termék esetén), vagy biztosítják-e a kipróbálási lehetőséget (pl: gépi berendezés esetén), ezzel is csökkentve a panaszlehetőség kockázatát?
2. A partner kérésére megadják-e a referenciák elérhetőségét, melyen keresztül a partner érdeklődhet? 3. Panasz esetén a partnerrel együtt vizsgálják-e ki a panasz jogosságát, indokolt esetben gyorsan, rugalmasan intézkednek-e? 4. Honlapukat rendszeresen frissítik-e, az online felületen lehetőséget adnak-e vélemények leírására, megosztásokra? 5. stb. |
(5 pont) | 5 pont |
Összesen: 80 pont
80%-tól legyen kapható az elismerés: 64 pont
Kizáró tényezők | Igen | Nem |
A vállalkozás szerepel-e
|
||
|
||
|
||
Szempontrendszer | Értékelés (pont) | Összesen |
I. Vállalkozás bemutatása (Pályázati adatlap 1. pontja) Ami releváns az adott üzletegységre/vállalkozásra | szubjektív értékelés | |
Pontosan, lényegre törően tudta-e bemutatni magát a vállalkozás? | 15 pont | 15 pont |
Az üzletegység megközelíthetősége
o Jó-e az üzletegység tömegközlekedéssel való megközelíthetősége? o Van-e parkolási lehetőség? (gépjármű, kerékpár) |
||
Külső kép
o Rendezett-e a környezet? o Jó-e az épület állaga? o Összhangban van-e az üzlet jellegével
|
||
Belső kép
o Az elárusító helyiségnek van-e belső térharmóniája? o A falak színe, a padlózat megválasztása, a megvilágítás megfelelő-e? o Étterem esetében az asztalok kellő távolságra vannak-e elhelyezve egymástól? Odafigyelnek-e a kiegészítőkre (pl: váza, gyertya stb.)? |
||
Az árukészlet tárolása, az elárusító, kiszolgáló, szolgáltatást nyújtó helyiség berendezései figyelemmel vannak-e:
o az alkalmazott értékesítési módra, o az értékesített árucikkek jellegére, o az üzlet elhelyezkedésére, o a vevőkör igényeire, o az áruk szakosított tárolására, o az áruk minőségének megóvására, o az áruk előnyös bemutatására? |
||
Higiéniai körülmények megfelelőek-e?
o általános tisztaság (padló, kirakat, bútorzat, stb.) o vásárlókkal, vendégekkel kapcsolatba kerülő eszközök higiéniai, sérülésmentes esztétikai állapota, vizes blokkok (WC, mosdó) tisztántartása |
||
Az üzlet akadálymentesített-e? | ||
A munkatársak/pincérek beszélnek-e idegen nyelvet? Az étlap/honlap több nyelven készült-e? Az árak több nyelven vannak-e feltűntetve. Lehet-e euróban is fizetni (a váltó árfolyam fel van tűntetve az üzletegységben)? | ||
Külön rész van-e fenntartva a diabetikus/bio termékeknek?
Étlapon külön vannak jelölve a húsmentes glutén, tejfehérje mentes ételek, vagy egyéb allergiát okozó alapanyagok? |
||
Beruházások történtek-e a fogyasztók/vevők érdekében?
pl: o Került-e kialakításra mozgássérült mosdó? o Csak lebomló csomagolóanyagokat használnak-e? o Többféle bevásárlókosár van-e és van-e köztük kerekes is? o A vendégek elcsomagoltathatják-e külön költségek nélkül az étteremben rendelt, de el nem fogyasztott ételt (még jobb, ha ezt környezetbarát csomagolóanyagba teszik)? |
||
Nyitva tartás:
o Van-e hosszabbított nyitva tartás valamelyik napon? Éjjel-nappali nyitva tartás van-e? o A nyitvatartási idő alkalmazkodik-e a környező igényekhez, jól látható helyen fel van-e tüntetve? |
||
A fogyasztók tájékoztatásának módja:
Az esetleges engedmények módjáról megfelelő információt adnak-e? Pl. időszakos árleszállítás, diszkont, kiárusítás, végkiárusítás, leértékelés, készletcsökkentés, maradék eladás, stb. – utalni kell az okokra, különösen, ha az árcsökkentés összefüggésben van a termék használhatóságával, minőségével, a kapcsolódó szolgáltatásokkal. Vannak-e kedvezmények? Pl. hűségpontok, bónuszpontok, térítésmentes többletjuttatások, ajándékok, stb. |
||
A vállalkozó, alkalmazottak
Megjelenés o Megjelenésük egységes-e? o Van-e logózott egyenruha? o Van-e névjegy a megszólítás könnyítésre? o Megfelelő-e
Szaktudás o A fogyasztók igényeinek tisztességes kielégítése érdekében a vállalkozás részéről eljáró értékesítési szakember rendelkezik-e kiemelkedő szakmai felkészültséggel, a tájékoztatások és szolgáltatások az eladást megelőzően és követően kellően alaposak és szervezettek-e? o A termék és/vagy szolgáltatás kiválasztásában, megfelelő-e a segítségnyújtás? |
||
II. Vállalkozás üzleti etikája, üzletpolitikája (pályázati adatlap 2. pontja) |
50 pont |
|
Szakmai felkészültség:
o A munkatársak szakmailag jól felkészültek-e, pontos/naprakész információkkal rendelkeznek-e termékeikről, szolgáltatásaikról? o Adottak-e a technikai feltételek? Könnyen és gyorsan állnak-e vásárlóik/fogyasztóik rendelkezésére? |
(5 pont) | |
Üzleti magatartás:
Előzékeny-e, jó bánásmódot tanúsít-e a partnereivel, megrendelőivel vevőivel szemben? Pl.: o Írásban vagy szóban vállalt kötelezettségeit lelkiismeretesen és szakszerűen teljesíti-e? o Jogai gyakorlása és kötelezettségei teljesítése során jó szándékú és jóhiszemű üzleti magatartást tanúsít-e, tevékenységét partnereivel, megrendelőivel, vevőivel, stb. a kölcsönös együttműködés szellemében folytatja-e? o Üzleti tevékenysége során a szakmai etika követelményeinek és az üzleti szokásoknak egyszerre tesz-e eleget? o Vállalkozói tevékenysége során tiszteletben tartja-e az általános emberi értékeket, a nemzeti hagyományokat, a természeti és társadalmi környezetet? - vevőkkel, vendégekkel szembeni magatartás és bánásmód megfelelő-e? Úgy mint: o megszólítás, o segítőkészség, o udvariasság, o tapintatosság, o figyelmesség, o előzékenység, o önuralom o A fizikailag, vagy szellemileg hátrányos helyzetű, vagy speciális helyzetben lévő ügyfelekkel való bánásmódra a vállalkozó különös gondot fordít-e? |
(11 pont) | |
Munkavállalók foglalkoztatása:
o Munkavállalóit méltányos feltételekkel foglalkoztatja-e, velük, tisztelettel bánik-e? o Méri-e munkavállalói/dolgozói elégedettségét, igényeit? Ezeket a tőle telhető legnagyobb mértékben figyelembe veszi-e? o Lehetőséget biztosít-e számukra igényeik, fejlesztési javaslataik elmondására? |
(5 pont) | |
Munkavállalók továbbképzése:
o Biztosít-e munkavállalóinak továbbképzést/tréninget? o Szervez-e munkavállalóinak csapatépítő tréningeket? |
(5 pont) | |
Szakmai utánpótlás:
o Tesz-e azért, hogy szakmai utánpótlást neveljen és képezze őket? o A szakmai utánpótlás képzése és nevelése során megőrzi-e a haladó szakmai hagyományokat, biztosítja-e a magas színvonalú képzés személyi és tárgyi feltételeit, valamint személyes példájával törekszik-e az etikus magatartás továbbvitelére? |
(5 pont) | |
Értékesítés:
o Az esetleges engedmények módjáról megfelelő információt nyújt-e? o A közönségkapcsolatokban (PR), reklámban a vállalkozó által kínált szolgáltatás, áru vonatkozásában a vevőknek, megrendelőknek és potenciális üzleti partnereknek tisztességes, a lényeges összefüggésekre kitérő, átlátható, egyértelmű, világos tájékoztatást ad-e? o A vállalkozás áruja, szolgáltatása reklámozásakor, hirdetésekor – a hirdetés és reklám terjedelméhez igazodóan - vállalkozását megfelelően azonosítja-e? o Figyelembe veszi-e a közönségkapcsolatai, célcsoportja igényeit? |
(5 pont) | |
Környezetvédelem:
o Külön figyelmet fordít-e a környezetvédelemre (pl: szelektíven gyűjti-e a hulladékot, önkéntes szemétgyűjtési akciót szerve-ez) |
(5 pont) | |
Szabványosítás, minősítés:
o Rendelkezik-e folyamatszabályozási rendszerrel (Pl: ISO, HACCP, stb.)? o Meghatározott szabványnak megfelelően készíti-e termékeit? o stb. |
(4 pont) | |
Eredmények, melyekre büszke vállalkozásával kapcsolatban:
Pl.: o Létszám növekedés o Profit növekedés o Ügyfél/vevőkör növekedés o Valamilyen díj/védjegy elnyerése o stb. |
(5 pont) | |
III. Kínálat bemutatása (pályázati adatlap 3. pontja) | (5 pont) | 5 pont |
Az árukészlet, nyersanyag, elkészítési mód/technológia
o Csak fair tarde kereskedelemből származó termékeket forgalmaznak-e? o allergén mentes élelmiszereket is forgalmaznak-e? o E-szám mentes termékeket is forgalmaznak-e? o Előnyben részesítik-e a magyar termékeket? o Előnyben részesítik-e helyi termelőket? o Előnyben részesítik-e a helyi beszállítókat? Törekednek-e a mai kornak megfelelő igények szerinti szolgáltatás/termékkínálatra, választékra, technológiára? Tudnak-e egyénre szabott szolgáltatást nyújtani? |
||
IV. Fizetés számlaadás gyakorlata (pályázati adatlap 4. pontja) | ||
o A számlán feltüntetik-e az aktuális akciókat?
o A számlán tételesen tüntetik-e fel a termékeket? o Lehetőséget nyújtanak-e a kézbesítéskor történő fizetésre? o Euróban és forintban is van-e lehetőség fizetni? o Esetleges számlareklamációkat a partnerrel/vásárlóval egyeztetik-e, jogos esetben korrigálják-e a tévedést? |
(5 pont) | 5 pont |
V. Panaszkezelés gyakorlata (pályázati adatlap 5. pontja) | ||
o Javasolják-e és lehetőséget biztosítanak-e vásárlóiknak, hogy kipróbálják azon terméket, amelyre értelmezhető?
o Vitarendezés gyorsan, helyben diszkréten történik-e? o Indokolt esetben max. 72 órán belül cserélik-e a termékeket, vagy visszafizetik-e annak vételárát? o Honlapjukon lehetőség van-e értékelni, véleményt mondani termékeikről/szolgáltatásaikról? o stb. |
(5 pont) | 5 pont |
Összesen: 80 pont
80%-tól legyen kapható az elismerés: 64 pont
Amit a Nemzeti Agrárgazdasági Kamaráról tudni kell…
Mérlegelő magazin műsorainkat az alábbi oldalon tekintheti meg.
A pmkik.hu weboldalon munkamenet sütiket, használatot támogató sütiket és marketing célú sütiket használunk.
A hozzájáruláson alapuló sütik használatához az Ön beleegyezését kérjük, melyhez kérjük kattintson az „Elfogadom” gombra. Hozzájárulását megtagadhatja az „Elutasítom” gombra kattintással. A „Beállítások” gombra kattintással testre szabhatja a sütik használatát. A sütikről, az általuk kezelt személyes adatokról, továbbá a korábban adott hozzájárulás visszavonásáról szóló bővebb információkért kérjük olvassa el adatkezelési tájékoztatónkat.