Üdvözöljük megújult weboldalunkon!
A Pest Vármegyei és Érdi Kereskedelmi és Iparkamara a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (továbbiakban: Fgytv.) 21. § (2) bekezdése alapján pályázatot hirdet az általa működtetett békéltető testületnél
békéltető testületi tagi, illetve elnöki
tisztség betöltésére.
Amennyiben békéltető testületi tagi és elnöki pozícióra is jelentkezik, ebben az esetben két pályázat benyújtása szükséges!
A jogviszony időtartama:
4 év határozott idő, 2024. január 1-jétől.
Foglalkoztatás jellege:
Megbízási szerződés keretében.
A munkavégzés helye:
Pest Vármegyei és Érdi Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett békéltető testület székhelyén (1055 Budapest, Balassi Bálint utca 24. IV. em. 2.) vagy annak illetékességi területén, különösen az Fgytv.20. §-ában foglaltaknak megfelelően.
Ellátandó feladatok:
A békéltető testületek a fogyasztók és a vállalkozások közötti fogyasztói jogviták ingyenes, gyors rendezésének lehetőségét kínálják, mindezt a felek számára egyszerű, érthető eljárási szabályok révén.
A békéltető testületi tag főbb feladata:
A békéltető testület elnökének feladata:
Illetmény és juttatások:
A békéltető testületi elnöki és tagsági feladat ellátására vonatkozó kiválasztási eljárás szabályairól és a békéltető testületi elnökök és tagok díjazásáról, képzéséről és a békéltető testületi alapvizsga szabályairól, valamint az online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén eljáró békéltető testületek kijelöléséről szóló 5 /2023. (VI.19.) IM rendelet (továbbiakban: IM rendelet) az irányadó.
Pályázati feltételek:
Elvárt kompetenciák:
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
A pályázat részeként benyújtandó valamely irat, igazolás vagy nyilatkozat benyújtásának elmaradása esetén a pályázat érvénytelen! Az IM rendelet 3. § (3) bekezdése, valamint a 12. § (2) bekezdése értelmében a hatósági bizonyítványt legkésőbb a hiánypótlás előterjesztésére nyitva álló határidőben mellékelni kell a pályázathoz, akkor is, ha helyette korábban igénylést tanúsító igazolás került benyújtásra.
Amennyiben a benyújtott pályázat nem tartalmazza a fent felsorolt dokumentumokat, egy alkalommal legfeljebb ötnapos határidővel hiánypótlási felhívásra kerül sor. Ha a pályázó a felhívásnak határidőben nem tesz eleget, az a pályázat érvénytelenségét vonja maga után!
Szükséges nyelvtudás:
Előny az angol nyelvtudás.
A tisztség betöltésének kezdő időpontja:
2024. január 1-je.
A pályázat benyújtásának határideje: 2023. október 2.
A pályázati kiírás részleteivel kapcsolatosan további információt a Pest Vármegyei és Érdi Kereskedelmi és Iparkamara titkársága nyújt, a 06-1-317–7666-os telefonszámon és a titkarsag@pmkik.hue-mail címen.
A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázatot a csatolandó iratokkal együtt a Pest Vármegyei és Érdi Kereskedelmi és Iparkamara részére elektronikus úton a titkarsag@pmkik.hu e-mail címre, a profession.hu állásportálon, valamint a PMKIK hivatali kapujára (KRID: KRID: 146104144) történő megküldéssel lehet benyújtani.
Adatkezelési tájékoztató
A pályázattal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató az alábbi hivatkozáson keresztül érhető el:
https://v2.pmkik.hu/adatkezelesi-tajekoztatoink/
A pályázathoz benyújtandó adatkezelési tájékoztató megismerésére vonatkozó nyilatkozat az alábbi hivatkozáson tölthető le:
Adatkezelési nyilatkozat.docx
Fizetésképtelenségi körkép a MINKE szakértőjével
Mérlegelő magazin műsorainkat az alábbi oldalon tekintheti meg.
A pmkik.hu weboldalon munkamenet sütiket, használatot támogató sütiket és marketing célú sütiket használunk.
A hozzájáruláson alapuló sütik használatához az Ön beleegyezését kérjük, melyhez kérjük kattintson az „Elfogadom” gombra. Hozzájárulását megtagadhatja az „Elutasítom” gombra kattintással. A „Beállítások” gombra kattintással testre szabhatja a sütik használatát. A sütikről, az általuk kezelt személyes adatokról, továbbá a korábban adott hozzájárulás visszavonásáról szóló bővebb információkért kérjük olvassa el adatkezelési tájékoztatónkat.