• sze. nov 30th, 2022

KAPCSOLAT

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2022. április 22. napján Okmányhitelesítési irodánkban az ügyfélfogadás áramszünet miatt szünetel.

Megértésüket ezúton is köszönjük!

Személyes ügyfélfogadásra csak előre egyeztetett időpontban van lehetőség!

Fokozottan felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy a megbeszélt időpontra pontosan érkezzenek azzal a darabszámú, hitelesítendő okirattal, amelyet a kollégákkal előzetesen egyeztettek! Késés esetén, illetve amennyiben az előzetesen leegyeztetett darabszámtól eltérő mennyiségű okirattal érkeznek, az ügyfelek torlódásának elkerülése érdekében az átvett és hitelesített dokumentumokat későbbi időpontban áll módunkban kiadni. Az előre be nem jelentkezett ügyfelek aznapi kiszolgálását nem tudjuk biztosítani.

Továbbra is kérjük a járványügyi intézkedések fokozott betartását, szájmaszk viselését, illetve a másfél méteres távolság megtartását!

Kérjük, ha módja van rá és az ügy jellege engedi, válassza az elektronikus ügyintézés valamely formáját elérhetőségeinken. Írásos megkeresését a gyors és gördülékeny ügyintézés érdekében haladéktalanul továbbítjuk az illetékes szakterület munkatársai részére.

Megértésüket és támogató együttműködésüket ezúton is köszönjük!

OKMÁNYHITELESÍTÉSI IRODA:
Elérhetőségi adatok: Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 9. I. emelet 1.

(4-es kapucsengő)

Telefonszám: (+36-1) 332 - 8551, (+36-1) 311 – 4824,

E-mail: okmanyhitelesites@pmkik.hu

Hivatali kapu: PMKIKOKMH – KRID: 164351923

Az ügyfélszolgálat rendje: Hétfő - Csütörtök: 9.00 – 15.00

Péntek: 9.00 – 13.00

Munkaszüneti és ünnepnapokon nincs ügyfélszolgálat

Feltöltés alatt...